fbpx

Deelnemingsaanvraag EF 2025 – Fokkers

Deelnemingsaanvraag EF 2025 – Fokkers2024-10-18T15:25:51+02:00
  • Gegevens
  • Activiteiten
  • Gewenste oppervlakte
  • Verhuur van materiaal
  • Co-exposanten
  • Reclame en partnerovereenkomsten
  • Badges/Tickets
  • Bevestiging

Bedrijfsinformatie

Adres en gegevens

De hieronder ingevulde informatie zal op onze website verschijnen indien uw deelname geaccepteerd wordt.

Facturatiegegevens

Activiteiten


De hieronder ingevulde informatie zal op de website verschijnen indien uw deelname geaccepteerd wordt.
Gelieve de tijd te nemen om uw activiteit GOED te beschrijven.
Schrijf hier geen opmerkingen en/of suggesties, een commentaar- en/of opmerkingenveld is hiervoor voorzien op het einde van dit formulier.

Gewenste oppervlakte

U heeft de keuze tussen 2 soorten stands.

  • Een stand naakte oppervlakte (oppervlakte naar keuze / minimaal 9 m2) - Zonder wanden of tapijt
  • Een ‘sleutel op de deur’-ruimte – oppervlakte naar keuze (inclusief tapijt van natuurlijke oorsprong, Octanorm-scheidingswanden, basisaansluiting elektriciteit Mono 16 Amp., 1 spot/6m2, 1 tafel, 2 stoelen en 1 identificatieposter.).

LET OP : een hoekstand is niet mogelijk voor een standoppervlakte van 9 m².

Gelieve hieronder de juiste stand aan te duiden.

Naakte ruimte

De naakte vloerruimte heeft geen wanden of tapijt. Indien u een standplaats met scheidingswanden wilt, raden we de sleutel-op-de-deur ruimte aan.

Naakte ruimte Eenheidsprijs Beschrijving Totaal (excl. BTW)
van 9 tot 36 m²
Bij uw reservering van een binnenstand vóór 15/01, ontvangt u een korting van 20% op de prijs voor naakte oppervlakte.
Het voorkeurstarief voor fokkers is enkel geldig op een stand die het fokken en de verkoop van paarden promoot, maar NIET op een commerciële stand die andere artikelen verkoopt.
35/m² Diepte * :

Lengte * :

0
Forfait dossierkosten, verzekering, e-catalogus, basisonderhoud,
inclusief vermelding op de website (Exposanten) in geval van aanvaarding.
Dit forfait is ook verplicht voor co-exposanten.
154 € 154
Opening aan de standzijde
- 2 open zijden (= 1 hoek)
- 3 of 4 open zijden (= 2 hoeken of meer)
   Een hoekstand is mogelijk vanaf 12 m2, in een beperkt aantal
 
+ 10%
+ 15%
0
Elektriciteit
Aansluiting 3600 Watt / 220 Volt
Mogelijkheid om een ​​grotere netspanning te bestellen
150 € 0
Water
Aansluiting op de stand
75 € 0
Vloermatten
Vloermatten (standaardkleur "zand")
Grondzeil + tussenschotten
 
8 €/m²
25 €/m²
0
Dagelijks onderhoud van de stand
Tapijt stofzuigen
Vloer schoonmaken
Tapijt stofzuigen + onderhoud meubilair
Vloer schoonmaken + onderhoud meubilair
 
5 €/m²
6 €/m²
8 €/m²
10 €/m²
0
Totaal (excl. BTW) 0
Totaal incl. BTW * 21 % incl. BTW 0

Ruimte sleutel-op-de-deur

Ruimte sleutel-op-de-deur Eenheidsprijs Beschrijving Totaal (excl. BTW)
Oppervlakte naar keuze 80€/m² Diepte * :

Lengte * :

0
Reserveer tapijt 8 €/m² Inbegrepen in de formule 0
Forfait dossierkosten, verzekering, e-catalogus, basisonderhoud,
inclusief vermelding op de website (Exposanten) in geval van aanvaarding.
Dit forfait is ook verplicht voor co-exposanten.
154 € 154
Opening aan de standzijde
- 2 open zijden (= 1 hoek)
- 3 of 4 open zijden (= 2 hoeken of meer)
   Een hoekstand is mogelijk vanaf 12 m2, in een beperkt aantal
 
+ 10%
+ 15%
0
Elektriciteit
Aansluiting 3600 Watt / 220 Volt
Mogelijkheid om een ​​hogere macht te bestellen.
150 € 0
Water
Aansluiting op de standaard
75 € 0
Dagelijks onderhoud van de stand
Tapijt stofzuigen
Vloer schoonmaken
Tapijt stofzuigen + onderhoud meubilair
Vloer schoonmaken + onderhoud meubilair
 
5 €/m²
6 €/m²
8 €/m²
10 €/m²
0
Totaal (excl. BTW) 0
Totaal incl. BTW * 21 % incl. BTW 0

Verhuur van materiaal

Materiaal - Verhuur Eenheidsprijs (excl. BTW) Hoeveelheid Totaal (excl. BTW)
Stoel 5
0
Statafel met zwart tafelkleed 55 0
Tafel van 1m20 35 0
Witte kruk 15 0
Open houten desk 75 0
Display voor documenten 15 0
Scheidingswanden 35 € / lopende m. 0
Binnenbox (naast of tegenover een standruimte) 140 € 0
Baal houtsnippers 9 € 0
Totaal (excl. BTW) 0
Totaal incl. BTW * 21 % incl. BTW 0

Co-exposanten

Eenheidsprijs (excl. BTW) Hoeveelheid Totaal (excl. BTW)
Aantal co-exposanten 154 0
Totaal (excl. BTW) 0
Totaal incl. BTW * 21 % incl. BTW 0

Reclame en partnerovereenkomsten

Partnerovereenkomsten

Om uw merk / product / imago te linken aan Equi'Feria, kunnen we u verscheidene partnerformules op maat voorstellen. Neem voor meer informatie contact met ons op via willems@foiredelibramont.com.

Toegangstickets

1. Exposantenbadges

Een gehuurde oppervlakte geeft recht op 2 exposantenbadges.

Indien u een oppervlakte van meer dan 40m² reserveert, is één extra badge per 20m² inbegrepen.

Per gehuurde paardenbox in de hal ontvangt u één extra badge.

Eenheidsprijs Hoeveelheid Totaal (excl. BTW)
Bijkomende exposantenbadges (bovenop de badges waar u recht op heeft) 8 0
Totaal (excl. BTW) 0
Totaal incl. BTW * 6% incl. BTW 0

2. Tickets

Eenheidsprijs Hoeveelheid Totaal (excl. BTW)
1 dagticket volwassene (12€ incl. BTW online voorverkoop bezoekers, 15€ incl. BTW ter plaatse) 6 0
3 dagen-pass Standaard (28€ incl. BTW in voorverkoop bezoekers, 36€ incl. BTW ter plaatse) 14 0
PREMIUM ticket 1 dag: toegang tot de parking en tot het evenement, met zitplaats overdekte tribune (20 € incl. BTW via de online voorverkoop bezoekers). 16 0
PREMIUM PLUS-ticket 1 dag: toegang tot de parking en tot het evenement, een plaats op de overdekte tribune en op de terrassen van de Grote Ring en de Jumping. Een gratis drankje op het terras van de Grote Ring of de Jumping (35 € incl. BTW via de online voorverkoop bezoekers). 28 0
PREMIUM PLUS-pass 3 dagen : toegang tot de parking en het evenement, op de overdekte tribune en op de terrassen van de Grote Ring en de Jumping. Op de terrassen van de Grote Ring en de Jumping wordt één drankje per dag aangeboden. (€ 99 incl. btw op de online ticketdienst voor bezoekers) 79 0
Totaal (excl. BTW) 0
Totaal incl. BTW * 6% incl. BTW 0

Inschrijving - samenvatting

Product Hoeveelheid Eenheidsprijs Totaal (excl. BTW)
Totaal (excl. BTW) 0
Total TVAC 0

Uw aanvraag wordt binnen een week geregistreerd en onderzocht door het organisatiecomité. Als uw aanvraag wordt aanvaard, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en een factuur.

Indien we uw aanvraag moeten weigeren (omwille van plaatsgebrek of indien uw activiteit niet relevant is of omwille van een andere reden), zal u dat ook binnen de week worden gemeld.

De officiële bevestiging van uw stand en de saldofaktuur worden u niet eerder dan vier weken en niet later dan twee weken voor de datum van het evenement opgestuurd.

Het in bezit nemen van de gereserveerde oppervlakte en het gebruik van de bestelde diensten zijn onderworpen aan de volledige betaling van de verschuldigde fakturen.